Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Halámek, Jan ; Těžký, Antonín (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce informuje čtenáře o současné situaci ve firmě, současných podnikových procesech v oblasti informačních technologií. V práci jsou popsány návrhy na zlepšení informačního systému a zavedení Internetového obchodu ve firmě.
Návrh elektronického katalogu firmy B2C
Kratochvílová, Martina ; Zajaroš, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh elektronického katalogu firmy B2C se zabývá elektronickou prezentací výrobků společnosti SUNIX, s.r.o. Součástí práce je zhodnocení současné webové prezentace společnosti a návrh elektronického katalogu, který splňuje podmínky jak technické tak obchodní. Při tvorbě návrhu byl kladen důraz na to, aby jeho obsluha nebyla pro personál přítěží a především aby se jeho realizace pozitivně projevila na tržbách společnosti.
Návrh a implementace e-marketingu firmy.
Gabzdyl, Adam ; Pieczka, Marian (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem e-marketingu pro firmu Mgr. Barbara Wilczková, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku e-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy, navrhnout a implementovat řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.
Návrh e-marketingu pro Kitemaniacs.cz
Kinzel, Roman ; Bielik, Igor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh e-marketingu pro sportovní klub „kitemaniacs“. Práce se skládá z teoretické, analytické a praktické části. Získané data z analýz budou sloužit jako podklad pro praktickou část práce. V první části vypracuji návrh webové prezentace a implementuji ji do Word Wide Web. Následovně provedu optimalizaci webové prezentace pro internetové vyhledávače. V poslední části budu monitorovat a kontrolovat úspěch provedeného e-marketingu.
Návrh a implementace e-marketingu firmy.
Gabzdyl, Adam ; Pieczka, Marian (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem e-marketingu pro firmu Mgr. Barbara Wilczková, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku e-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy, navrhnout a implementovat řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.
Návrh e-marketingu pro Kitemaniacs.cz
Kinzel, Roman ; Bielik, Igor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh e-marketingu pro sportovní klub „kitemaniacs“. Práce se skládá z teoretické, analytické a praktické části. Získané data z analýz budou sloužit jako podklad pro praktickou část práce. V první části vypracuji návrh webové prezentace a implementuji ji do Word Wide Web. Následovně provedu optimalizaci webové prezentace pro internetové vyhledávače. V poslední části budu monitorovat a kontrolovat úspěch provedeného e-marketingu.
Návrh elektronického katalogu firmy B2C
Kratochvílová, Martina ; Zajaroš, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh elektronického katalogu firmy B2C se zabývá elektronickou prezentací výrobků společnosti SUNIX, s.r.o. Součástí práce je zhodnocení současné webové prezentace společnosti a návrh elektronického katalogu, který splňuje podmínky jak technické tak obchodní. Při tvorbě návrhu byl kladen důraz na to, aby jeho obsluha nebyla pro personál přítěží a především aby se jeho realizace pozitivně projevila na tržbách společnosti.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Halámek, Jan ; Těžký, Antonín (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce informuje čtenáře o současné situaci ve firmě, současných podnikových procesech v oblasti informačních technologií. V práci jsou popsány návrhy na zlepšení informačního systému a zavedení Internetového obchodu ve firmě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.